وبلاگ شخصی امیرعلی شاه محمدی

همه ی چیز های غیر خصوصی یک مداح و برنامه نویس انقلابی

وبلاگ شخصی امیرعلی شاه محمدی

همه ی چیز های غیر خصوصی یک مداح و برنامه نویس انقلابی

من امیرعلی شاه محمدی هستم
از هفت سالگی مداحی میکنم و تقریبا دو سالی میشه که قدم به دنیای برنامه نویسی گذاشتم
از اونجایی که توی مسیری که انتخاب کردم کلی چیز های هیجان انگیز وجود داره گفتم شاید بهتر باشه اون هارو با همه به اشتراک بذارم

پست قبل امتحانات

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۰۱ ب.ظ | امیرعلی شاه محمدی | ۰ نظر

بسم ا..

 

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم:

ان لقتل الحسین علیه السلام حرارة فی قلوب المؤمنین لا تبرد ابدا.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: برای شهادت حسین علیه السلام، حرارت و گرمایی در دلهای مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی شود.

در حال حاضر تعداد کمی هیئت اصیل در تهران وجود داره که جوون ها رو جذب میکنن 

در مساجد که قدم میزنید تقریبا دهه شصتی داخل مسجد نمیبینید 

جوون گرایی فقط برای مسئولین نیست 

ای کاش در هیئات و مساجد همکار رو به جوون ها واگذار بکنن

منابع:

حدیث:جامع الحادیث شیعه،جلد12،صفحه556

 

  • امیرعلی شاه محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی