وبلاگ شخصی امیرعلی شاه محمدی

همه ی چیز های غیر خصوصی یک مداح و برنامه نویس انقلابی

وبلاگ شخصی امیرعلی شاه محمدی

همه ی چیز های غیر خصوصی یک مداح و برنامه نویس انقلابی

من امیرعلی شاه محمدی هستم
از هفت سالگی مداحی میکنم و تقریبا دو سالی میشه که قدم به دنیای برنامه نویسی گذاشتم
از اونجایی که توی مسیری که انتخاب کردم کلی چیز های هیجان انگیز وجود داره گفتم شاید بهتر باشه اون هارو با همه به اشتراک بذارم

یه مقدار حرف در مورد نوروز

شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۱۵ ب.ظ | امیرعلی شاه محمدی | ۰ نظر

 

بسم ا..

وَ ما مِنْ دَابَّة فِی الاَْرْضِ وَ لا طائِر یَطِیرُ بِجَناحَیْهِ إِلاّ أُمَمٌ أَمْثالُکُمْ ما فَرَّطْنا فِی الْکِتابِ مِنْ شَیْء ثُمَّ إِلى رَبِّهِمْ یُحْشَرُونَ؛3 هیچ جنبنده اى در زمین نیست و هیچ پرنده اى که با دو بال خود پرواز مى کند، مگر این که امت هایى مانند شما هستند. ما هیچ چیز را در این کتاب، فرو گذار نکردیم؛ سپس همگى به سوى پرودگارشان محشور مى شوند.{1}

خیلی صحبتی نیست فعلا 

مراقب باشیم که علاوه بر اینکه سعی میکنیم سنت های ایرانی رو به جا بیاریم ،مسلمان هم باشیم 

نمیگم فقط ایرانی باشیم

نمیگم فقط مسلمان باشیم

یک ایرانی مسلمان باشیم

پ.ن:اجیل هم نخرید ،اگر هم جایی دیدین خریدن در کمال احترام نخورید .

یا حق 

منابع:

{1}:سوره انعام آیه 38

  • امیرعلی شاه محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی