وبلاگ شخصی امیرعلی شاه محمدی

همه ی چیز های غیر خصوصی یک مداح و برنامه نویس انقلابی

وبلاگ شخصی امیرعلی شاه محمدی

همه ی چیز های غیر خصوصی یک مداح و برنامه نویس انقلابی

من امیرعلی شاه محمدی هستم
از هفت سالگی مداحی میکنم و تقریبا دو سالی میشه که قدم به دنیای برنامه نویسی گذاشتم
از اونجایی که توی مسیری که انتخاب کردم کلی چیز های هیجان انگیز وجود داره گفتم شاید بهتر باشه اون هارو با همه به اشتراک بذارم

بعد از مدتها دوباره یه پست جدید

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۴۸ ب.ظ | امیرعلی شاه محمدی | ۰ نظر

 بسم ا..

 قال الرضا (ع): من کان یوم عاشورا یوم مصیبته و حزنه و بکائه جعل الله عزوجل یوم القیامة یوم فرحه و سروره.
 امام رضا (ع) فرمود: هر کس که عاشورا، روز مصیبت و اندوه و گریه‏اش باشد، خداوند روز قیامت را براى او روز شادى و سرور قرار   میدهد.

نکته اول اینکه دمتون گرم که میایین به وبلاگ سر میزنید واقعا دمتون گرم روز اول اصلا فکرش رو هم نمیکردم که اینقدر بازخورد خوب داشته باشم.

نکته دوم اینکه سی و نه روز تا محرم مونده ، یه چیز نرمالی هست که میگن سی چهل روز قبل از محرم گناه های ناجور نکنیم که با یه روح تقریبا پاک وارد ماه عزای سیدالشهدا بشیم ، خلاصه که باید از الان شروع کنید .

امسال قسمت شد با یکسری از رفقا رفتیم نمایشگاه الکامپ .

اونجا پر بود از ایده های ناب و جوون های پر از شورو اشتیاق ، انشالله توی سه الی چهار تا پست کاملا در موردش توضیح میدم .

راستی امسال هم قسمت نشد بیام حلی ده ، فکرکنم دیدار منو حلی ده بیوفته به قیامت .

اها داشت یادم می رفت

یه پیوند جدید رو وبلاگ گذاشتم که شما رو مستقیم میبره به صفحه اپارات من ، اونجا میتونید ویدیو های مربوط به پست هارو ببینید 

البته اگر بشه زیر پست ها هم میذارمشون

منبع حدیث : بحارالانوار، ج ۴۴، ص۲۸۴

  • امیرعلی شاه محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی