وبلاگ شخصی امیرعلی شاه محمدی

همه ی چیز های غیر خصوصی یک مداح و برنامه نویس انقلابی

وبلاگ شخصی امیرعلی شاه محمدی

همه ی چیز های غیر خصوصی یک مداح و برنامه نویس انقلابی

من امیرعلی شاه محمدی هستم
از هفت سالگی مداحی میکنم و تقریبا دو سالی میشه که قدم به دنیای برنامه نویسی گذاشتم
از اونجایی که توی مسیری که انتخاب کردم کلی چیز های هیجان انگیز وجود داره گفتم شاید بهتر باشه اون هارو با همه به اشتراک بذارم

پست اول؛قالب کلی پست ها

چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۰۹ ق.ظ | امیرعلی شاه محمدی | ۰ نظر
بسم ا..
قالب کلی پست ها اینجوریه که اول هر پست یه حدیث از ائمه مینویسم که برکت کارمون باشه ،و همینطور که پست هارو میخونیم یه چیزی هم یادگرفته باشیم
بعد از حدیث هم متن اصلی رو مینویسم 
بعد از اون همه اگه چیزی گفته بودم که نیاز به سند داشت ،لینک سند رو قرار میدم 
راستی این هم ادرس اینیستاگرام بنده هست 
نا گفته نماند که فضای اینجا قراره با اینستاگرام بنده کلی فرق بکنه

  • امیرعلی شاه محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی