وبلاگ شخصی امیرعلی شاه محمدی

همه ی چیز های غیر خصوصی یک مداح و برنامه نویس انقلابی

وبلاگ شخصی امیرعلی شاه محمدی

همه ی چیز های غیر خصوصی یک مداح و برنامه نویس انقلابی

من امیرعلی شاه محمدی هستم
از هفت سالگی مداحی میکنم و تقریبا دو سالی میشه که قدم به دنیای برنامه نویسی گذاشتم
از اونجایی که توی مسیری که انتخاب کردم کلی چیز های هیجان انگیز وجود داره گفتم شاید بهتر باشه اون هارو با همه به اشتراک بذارم

ربات ها و اینده انسان؟؟؟

چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۲۸ ق.ظ | امیرعلی شاه محمدی | ۰ نظر

بسم ا..

قال رسول الله(ص):

إِنَّ مِنَ الذُّنُوبِ ذُنُوباً لَا یُکَفِّرُهَا صَلَاةٌ وَ لَا صَدَقَةٌ قِیلَ یَا رَسُولَ اللَّهِ فَمَا یُکَفِّرُهَا قَالَ الْهُمُومُ فِی طَلَبِ الْمَعِیشَة
بعضی از گناهان به وسیله نماز و صدقه هم آمرزیده نمی شوند. سوال شد یا رسول الله!پس چه چیز موجب آمرزش آن است؟ فرمود : جدیت و تلاش در طلب معیشت

**************

این مصاحبه ایلان ماسک رو بخونید (اگه نمی دونید ایلان ماسک کیه هم این رو بخونید)

نظرتون چیه ؟؟؟؟

کسایی که مقداری هوش مصنوعی کار کردن میدونن که میشه یه الگوریتم ساخت که تا بینهایت یاد بگیره و کار های ماروانجام بده

ولی ساختن این الگوریتم خطر های خاص خودش رو هم داره ،مثلا:کی حاضره تضمین بده که این الگوریتم نمیره سراغ اینکه یاد بگیره چطوری انسان ها روبکشه ؟؟؟؟

هیچکس!!!

خب پس چاره چیه؟؟؟

اینجا سه حالت پیش میاد که هر کدومش یک راه حل داره:

1-ما تا اخرین نفس برای مهار کردن این تکنولوژی ناشناخته میجنگیم

2-اصلا سراغ همچین چیزی نمیریم که بعدا بخواد بابامون رو در بیاره

3-قطعا در اینده ربات هابه ما فرمانروایی میکنن ،پس بهته که ما به ارباب های اینده مون اخدمت کنیم تا شاید مارو نکشن!

حالا انتخاب با شماست.

من شخصا را حل اول رو انتخاب میکنم چون خیلی هیجان انگیزه(اکثر کسایی که راه حل یک رو انتخاب میکنن میدونن که حالت سوم قطعا اتفاق میوفته ،ولی خب ،چه عرض کنم)

منابع:

منبع حدیث : مستدرک الوسائل و مستنبط المسائل ج‏13، ص 13

  • امیرعلی شاه محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی